i <3 london

Nu har jag vart dålig och inte bloggat på länge,
men saaaaaaaaaaaaau kan det gaaaaaaaaaaaaau.
Funderar på o göra en ny blogg (ja, igen. typ en för varje år haha.)
men då vill jag att den ska vara snygg också och inte bara tråkig rosa som min är nu.
(är min blogg ens rosa? :S orkar inte kolla efter)

I helgen var jag ju i looooooondooooooooooon<333333 och de va bäst.
älskar london. vill tillbaka nununu! fixa det är du snäll :)
men vem vet vi kanske åker dit över nyår!! det är typ tvång på att göra de.
vill vara rik. eller också att det skulle kosta typ 25 kronor att flyga+bo där!
ajaaa!

idag försov jag mig typ mkt, vaknade halv tolv. uups. åkte in till skolan,
självklart var bussen tjugo minuter sen, men de behöver jag ju inte ens nämna, så är de ju jämt!,
hade en lektion och åkte hemåt :p
har asmkt o plugga så de har jag sysslat med sen dess typ.

imorn är de öppet hus i skolan, jag och tung ska sälja produkter och kanske klippa/styla folk som vill. de blir najs, och roligare än praktik :o

längtar efter helgeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnn.

ifffffffft´s ffffffffthhhhe fffööööööööörhhhhdttt hhhfloooohhhrhh
klå den orkanen om du kan.
baj


Kommentarer
Postat av: Sara

Din blogg är blå kind ;)

Och om du vill kan jag fixa den snygg ngn dag (; <33

2009-12-02 @ 22:47:05
URL: http://ingapauser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0