bäver

Nu ska jag typ sooova. Idag har jag bara tagit det lugnt , är fortfarande förkyld
så har inte vart så pigg på att göra något!
Har typ pluggat en massa teori och gått en promenad och sett en film.
Och självklart ensam mamma söker :D

Imorn ska jag upp tidigt även fast jag är ledig, dels för att jag ska kunna sova i
tid på kvällen och dels för att jag ska iväg rätt tidigt. uäääääääääääääh säger jag bara

Sen är lovet slut = ångest usch o fy o blä.
Har räknat och det är 30 skoldagar kvar för mig tills jullovet.

Sen är det en termin kvar.
Sen tar jag studenten....................................OMG

Jaja. Godnatt :)



den bilden ger mig ett ton minnen.
Och jag vill ha sådär låååååååångt (och inte lockigt) hår!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Sötis :D Bli frisk!

Har du bokat uppkörning ännu btw? :) <3

2009-11-02 @ 17:53:54
URL: http://ingapauser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0