halfway there

okej, absolut INGET vill gå min väg idag. skrev just ett inlägg men det försvann, såklart!!!!!!!!!!

iallafall. teorin klarade jag fint, nu är det uppkörning kvar. hjälphjälphjälp!
nu ska jag plugga och sen se dh :)!
orkar faktiskt inte skriva om de jag skrev så blir en kortis:

fredag - utgång med marielle och några 91 och therese. de va kul med lite knasigt folk och annat trevligt :D
(på fredag är det rhodoskväll, WIE)
lördag - chillade med marielle hela dagen och på kvällen va jag hemma och pluggade teori
söndag - övningskörde o pluggade och firade lite fars dag
måndag - skola.. övningsköra

världens tråkigaste inlägg, ingen behöver läsa. byyyeee<3

 

hahahahhahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. haha. internskämt (som alla förstår)

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Varsegod kindis :) <3

2009-11-10 @ 21:29:09
URL: http://ingapauser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0