hejhej

hallå hallå.
Jag är JÄTTEseg just nu och jag fattar inte riktigt varför jag blev det helt plötsligt? men så blev det iaf så jag funderar på o ta ett bad. fett mysigt har inte gjort det på jättelänge.
Idag har jag tränat och vart i solna c och köpt en väst som skulle kostat 300 kr för ganska mkt mindre. de va najs. ikväll ska jag träffa världens bästa niccie och hitta på ngt kul:).
igår va vi på wellastudio på förmiddagen med skolan, på sassoonkurs typ. de va coolt och man tyckte att sassoon verkade ju jättebra. så är det alltid när man är på kurs, allting låter så HIMLA bra. fast sassoon va typ bara bra på sånna hår som BARA hade blivit sassoon-färgade, och hur många är de liksom?? lite trist.
iaf så sen åkte jag hemåt eftersom att min kund hade avbokat. och då tog jag min första tur själv i bilen :D iih. det känns helt knasigt. och väldigt väldigt bra :D
och sen på kvällen va de rhodoskväll på bridge så alla för tillfället Sverigeboende 91 åkte ditåt och dansade och hade najs några timmar. träffade inte så mkt rhodosfolk däremot men några kände man allt igen =)
och imorn ska jag upp tidigt och åka till Täby och klippa 6 personer. SEX PERSONER. kommer ta en halv evighet. men riktigt bra med pengar till vårat lilla företag!!!! så de är ju najs.
nu har jag inte så mkt mer o säga så nu ska jag hoppas i badet. och läsa lite engelskabok. så blir min engelskalärare lite glad kanske. fast itne så värst antagligen för jag skulle mejlat en uppsats till honom i torsdags men de har jag inte ens orkat tänka på. och har massa matte att räkna. aaaaaaaaah


JAG HAR TAGIT KÖRKORT!! :D:D:D:D
byye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0