meet me halfway

tjuuuu
nu är de söndag och helgen är typ slut igen :O de går så jävla fort. men iaf de har vart en najsig helg!!
i fredags va jag på arbetsintervju som jag itne fått svar på än men jag tror(?) att det gick bra. sen åkte jag till skolan och fönade formblåsning på tid och sen fick jag en kund lite oplanerat sådär. men det gicck ju bra ändå :)
sen fixade jag och tungi varandras hår, jag fick en lite ljusare effekt i luggen men de vart ganska oranget så nu har jag tonat de 2 ggr och nu är det bättre :) sen åkte vi hemåt, jag typ stressade järnet och kom till nico där folket förade lite och sen kom marielle också helt plötsligt :o men de va ju najs! sen drog vi till pilot där vi trodde vi skulle missa gratis inträde men helt plötsligt kom en trevlig man fram och var hjälpsam. så in kom vi och de va faktiskt askul där, jag som bara hört negativt om pilot men vi hade kul :D
igår va jag med marielle hela dagen, sen åkte jag till mor och åt och sen till rump och bestämde att våran mikael-kväll får vänta, vi ville på fest istället!  så vi gjorde iordning oss och sen drog vi hem till någon jenny som tydligen bodde jättenära mig så de va ju skönt sen när man skulle hem :d jag hade ont i huvudet i början och tyckte de va lite segt men helt plötsligt vart de najs ändå och tiden flög iväg, va nog inte hemma förrän halv fyra tror jag?
sen har de ju hänt en annan väldigt mysig sak i helgen som jag är väldigt glad för. jag och min hjärti har skärpt oss (för de va verkligen bara de vi behövde göra, haha). <3<3
nu är jag lite stressad igen för om 10 minuter ska jag vara hos madde och klippa henne och jag hade tänkt äta lunch innan de. hm lycka till :o

väldans massa text men hinner inte lägga upp bilder, pusssssssssssssss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah jag såg nu att vi hade srivit samma rubrik ju :p hihi. hjärta dig<3

2009-11-22 @ 21:15:08
URL: http://nicolinaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

bara för vi är väst ;) <3<3

2009-11-23 @ 20:30:11
URL: http://csundin.blogg.se/
Postat av: Anonym

eh ja väst är vi säkert också, men de va BÄST jag menade.. ;P <3

2009-11-23 @ 20:30:41
URL: http://csundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0