my day

Idag är det onsdag för er som missat de. (jag vet aldrig hur jag ska börja?!?!)
Idag hade vi föreläsning/styling i skolan 9-12 och sen sluuuuuuutade vi, sjukt skönt, vaknade liksom imorse o trodde jag gick till tre. yiha!
så då åkte jag hem och åt lunch, tog lille skruttbilen till gymmet och tränade en stund med min rumpa<3.
Sen åkte ja hemåt igen o gjorde mig iordning de snabbaste någonsin, skulle in till stan igen och hälsa på Madde på hennes praktik :) hon sitter på värsta fancy advokatfirman på östermalm. herregud va coolt de är:o
sen gick hon och jag och mor och åt jättegod middag på resturang :) mys.
Sen dess har jag typ sett på greys anatomy (bääääst). och vill se paradise hotel också men jag somnar snart så de får bli imorn.
imorn är det praktit hela dagen. är väldigt otaggad på det, har inga kunder :( men hoppas det blir najs ändå.
men sen är det fredag och då! DÅ! händer det grejer;
Först arbetsintervju, sen ska jag & vico färga varandra, sen på kvällen blir det collage, yeeee.

nu vill jag att ALLA som förväntar sig en julklapp av mig hör av sig till mig och säger sin önskelista:)

Om en vecka och en dag åker jag till london. YEEEEEEEEEEEEEEEEE.

nu somnar jag, natti<3

Kommentarer
Postat av: Sari

Jag önskar mig en liten mysig resa till ditt land! :D

2009-11-23 @ 18:15:57
URL: http://ingapauser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0