Tar man ut glädjen i förskott får man i alla fall vara glad en gång.

Så är det. och därför har jag planerat att i helgen ska jag fira att jag ska få körkort.
japp, även fast jag inte vet om jag kommer få det!!
För tänk om jag inte får det. då kan jag sitta hemma o sura men då kan jag iaf tänka tillbaks på helgen och att de va askul o fira körkortet.
Och tänk om jag FÅR det!! Då får jag fira två gånger!!!!
yeeeeeeeeeeeessss.

SÅ, någon som är på att gå ut med mig i helgen? :D
(ni måste inte gratta mig till körkortet ni kan bara gå ut o ha kul med mig.
bara jag som är onormal och väldigt trött just nu).

nej nu går jag och lägger mig hah, PUSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0