i feel grand

Jag är sjuk. Igen eller fortfarande vet ja inte riktigt :p ? har iaf äckelfeber och äckelhosta.
sitter med två tröjor o morgonrock och fryser. kul!

igår typ struntade jag i att ja va sjuk. övningskörde hela dagen. jobbade 16-21.
sen mot stan o mötte upp freja och drog till the bridge (ja, igen, haha).
träffade massa känt folk (MARIELLE:D) och dansade tills vi va tvungna att
kuta till pendeln som vi ändå missade. det va så jävla varmt och vi hade kuul :)
(inte när vi missade pendeln asså utan när vi va där)

men iaf, åkte till sundbyberg och mötte upp några som tydligen både hon och jag
känner lite smått! chillade med dom ett tag innan vi åkte hem och sussade, alldeles för
sent för idag skulle jag upp nio.. men så kan de gå =)

Idag har jag fixat Louises hår. Hon skulle på fest med 50-tals tema och ville ha
50-tals frisyr. jag har ingen koll på om vågor är 50-tal, men vågor ville hon ha och
vågor fick hon! Hon har ju stört långt hår så vågor va inte det lättaste att fixa,
men tror nog att både hon och jag blev riktigt nöjda efter x antal timmars fixande..
är man perfektionist så är man :p
(i dethär fallet kanske det var hon som va mest perfektionist ifs)

sen jag kom hem efter det har jag legat helt däckad i soffan. usch vad feber är jobbigt!
orkar inte ens öppna åt dom små halloweenbarnen när dom vill ha godis.
har ifs inget godis. kanske är lika bra.
hoppas dom inte gör alltför elaka bus mot mitt lilla hus!

nu kollar jag på 40days and 40nights eller vad den heter. har sett den typ 11 gånger
men den är ändå lite rolig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0