some kind of magic

Idag har jag sådär mycket o göra igen. Har skrivit typ meterlånga (ok, överdriver) listor varje dag o försökt hinna bocka av allting som ska göras varje dag. ändå kommer jag alltid på när jag lägger mig att det är någonting jag glömt. men då kan jag ju inte gå upp o göra det för jag ska ju upp tidigt imorn o göra en massa andra saker, så jag måste ju sova för o orka!
eller så har jag inte så där galet mkt att göra, utan typ tillräckligt mycket bara, men jag är så tankspridd nuförtiden att om jag inte skriver upp allt så finns det inte en chans att jag minns det som jag borde göra o då fastnar jag framför datan o läser bloggar halva dagen istället. typ.
 Ni får välja vilket ni vill tro på!

Nu kom jag åt dendär konstiga knappen som gör texten typ enorm. Vilken är det o hur får man bort det stora?! :o

Iaf. Idag har jag bara roliga saker att göra som tur är :) ska snart åka till staden och klippa min lille farmor, sen möta upp mariellekusinen och chilla runt lite på stan innan vi ska på bio :D
Sen ska vi hemåt hit o göra oss vackra och ikväll blir det utgång :)

Igår övningskörde jag i typ fyra timmar. Snart uppkörning.
snartsnartsnart.
måsteklaramåsteklaramåsteklara.
:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0