stop existing and start living

tjuululu.
imorn blir min mobil äntligen såld. skönt
sen ska jag köpa silverörhängen för mina stackars örsnibbar gillar inte oäkta gina tricot örhängen haha.
intressant.

iaf, sen ska vico o lisafisa komma hit o vi ska göra klart affärsplanen. som redan är braa och det var så skönt att höra! men lite små ändringar blir det allt.
sen på kvällen ska jag kanske klippa rumpan min och annars ska vi iaf mysa hon o jag och några andra söta 91s.

idag har jag vart på bullandö marina och träffat min söta släkt och grattat min ännu sötare mormor som snart fyller år. och träffat min bästa kusin som man aldrig någonsin kan ha tråkigt med.
på onsdag ska vi på bio och sen ska vi ut (& några 91s följer nog med oxå) o de ska bli så najs för då slipper jag åka hem 01.43 och kan ta nattbussen ist som jag inte vill göra själv för det tar så lång tid och är tråkigt o lite läskigt. DE BLIR NÄÄJS

igår va jag ute med min rumpestump och nico o lollo o lite till människor som jag aldrig lär mig namnen på. och de va najs o väldigt (väldigt) varmt men de va kul ändå fast folket åkte hem tidigt så de gjorde vi med. ifs bara en halvtimme innan min sista pendel men ändock. eller nått.

sen har jag faktiskt övningskört en del idag också och snart är det uppkörning = herregud.
och sett ensam mamma söker :D längtar redan tills nästa söndag haha.
fast nä för då är lovet slut.

nu ser jag a lot like love fast jag kollar inget för jag läser bloggar o sånt. sen när den är slut ska jag se twilight =)
40 år sen jag såg den så de blir naaaaaaaajs.



denhär bilden brukade jag o litopit smälta framför.
jag förstår oss, haha !


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag smälter fortfarande ;)

2009-10-27 @ 11:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0