This is it

Jag har feber och är förkyld och hostig. tyck synd om mig är ni snälla.


igår klippte jag min söte farmor, sen hämtade jag kusin och vi gick upp och åt god lunch hos farmor.
efter de hade vi en liten Michael Jackson dag - det kom ut en ny skiva igår och var världspremiär på nya filmen.
Gissa vilka som va där.............? (förstår att det är riktigt svårt men om ni tar i ända från tårna och tänker några minuter till så kommer ni nog på det)

sen åkte vi hemåt och sov/taggade/sov/taggade till klockan va alldeles för mkt o då drog vi ut trots våra små tvivel på om vi orkade. haha men jag är glad att vi gjorde det, de va en rolig och rättså knasig kväll. Vi spenderade minst typ två timmar i en taxi. och jag gjorde av med 40kr på hela kvällen.
det var till garderoben. oh ye

idag har jag gjort typ ingenting för jag är ju sjuk. men lite har jag iaf gjort.
imorn ska jag nog inte göra så himla mkt heller. jobba till kvart i nio och sen kanske träffa lito eller freja. eller så.

nu är jag hungrig. och ja ska sova så ja blir frisk. och så att det snart är frukost.

"HÖGER. VÄNSTER. NEJ, STANNA!!!!!!!!!!!!!! .......Okej, kör."








Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-10-31 @ 16:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0